Завдання
Першим завданням було придумати яскраву назву, що запам’ятовується. Назва FARTUM в перекладі на українську означає “фортуна”. Ми здійснили реєстрацію торгової марки та купівлю всіх ключових доменних імен від імені нашого клієнта.
Другим стратегічним кроком – стала розробка логотипу. Логотип мав бути універсальним, легко адаптувався під різні формати, місця розміщення та однаково добре виглядати як на світлих, так і на темних фонах, але при цьому бути стильним і сучасним. Клієнту було запропоновано кілька якісно опрацьованих варіантів лого, після чого обрано найкращий.
Результат
Розробка брендбуку, розробка нейменга: глибоко опрацьована концепція, бренд-стратегія, фірмові шрифти, фірмові кольори, портрет споживача – опис цільової аудиторії бренду. Додаткова фірмова графіка: текстури, ілюстрації, іконографіка.
Обговорити проект
ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!
Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.