DesignWeb DevelopmentMarketingVALMAX
scroll down

Перший оптовий маркетплейс в Україні!

КЛІЄНТ

Розробка оптового маркетплейса

Fartum — перший в Україні оптовий marketplace. Всеукраїнський startup, який народився в результаті колаборації нашої команди і групи одеських підприємців, з метою створити ресурс, який дозволив би кожному підприємцю в сфері торгівлі закупити необхідний товар за найкращою ціною.

ІДЕЯ

Основна ідея платформи — це об'єднати великих оптових постачальників, в тому числі і зарубіжних, з роздрібними продавцями по всій Україні онлайн. Такий ресурс дозволить роздрібним продавцям здійснювати оптові закупівлі за кілька хвилин у кращих постачальників, а постачальникам отримувати нових клієнтів і збільшувати продажі.

  • #181925
  • #71AAFF
  • #F9C00C
  • #F2F2F2

БРЕНДІНГ

"Як корабель назвеш, так він і попливе". Тому перш за все ми стали придумувати яскраву, легку для запам’ятовування назву. Нейм FARTUM поєднує в собі два склади "FART" і "UM", що символізує удачу і розумний вибір для кожного покупця. Крім символічного значення, ми подбали про реєстрацію торгової марки і покупку всіх ключових доменних імен

Другим стратегічним кроком — стала розробка логотипу. Ми відразу визначили, що логотип повинен бути універсальним, легко адаптуватися під різні формати, місця розміщення і однаково добре виглядати як на світлих, так і на темних фонах, але при цьому бути стильним і сучасним. Клієнту було запропоновано кілька якісно опрацьованих варіантів лого, після чого обраний кращий

ЗАПРОПОНОВАНІ ВАРІАНТИ

ФІНАЛЬНИЙ ВАРІАНТ

ТЗ И ПРОТОТИПИ

В таких масштабних проектах дуже важливо продумати і спланувати всю логіку роботи сайту до початку його реалізації. Один упущений нюанс на старті може коштувати місяців роботи команди розробників. Уникнути таких помилок допомагає детально описане технічне завдання і прототипи. Кілька тижнів ми продумували і описували, спільно із замовником, його командою і операційними менеджерами всю логіку сайту, враховуючи бізнес процеси і особливості

ДИЗАЙН

Цільова аудиторія платформи — це дрібний і середній бізнес, власники торгових точок. Для цієї аудиторії важливо якомога швидше і простіше знайти необхідний товар за хорошою ціною. Саме тому зробили акцент на UX дизайн, детально пропрацювавши user journey map — надавши користувачу кілька шляхів для оформлення замовлення, підігріваючи тригерами на кожному етапі прийняття рішення

КАРТКА ТОВАРУ

Картку товару зробили максимально інформативною, показавши широту пропонованих платформою можливостей і бонусів, як загальних для всіх, так і персональних для кожного окремого користувача, в залежності від його статусу і історії на сайті

Крім класичного способу оформлення замовлення через кнопку "Купити", також реалізований швидкий замовлення і зв'язок з менеджером через Viber. Для товарного бізнесу дуже важлива вартість товару, тому ми дали можливість відстежувати падіння ціни за допомогою email повідомлень. У користувачів також є можливість запропонувати продавцю свою ціну за товар, якщо знайшли у конкурента дешевше — такий функціонал дає можливість "торгуватися" онлайн

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

Функціонал особистого кабінету можна порівняти з окремим сайтом. Усередині особистого кабінету міститься персональні дані користувача і знижки, історія замовлень, порівняння товару, бажані товари, відстеження зниження цін, зв'язок зі службою підтримки

МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ

Як показують дані Google Analytics в сегменті оптових продажів, 70% трафіку припадає на мобільні пристрої. Що цілком логічно, враховуючи, що роздрібні продавці завжди в русі і всі операційні питання вирішують за допомогою телефону

ІНТЕГРАЦІЇ

Ми не змогли не виділити в окремий блок широту інтеграцій платформи зі сторонніми і внутрішніми сервісами. Сайт інтегрований з "Нова пошта" для автоматичного заповнення накладних, сервісом Turbo-SMS для авторизації в особистому кабінеті, SendPulse для розсилок по email, системою обліку для ведення фінансів та багато іншого.
Хочемо зазначити, що на сайті дві основні групи користувачів: постачальники і покупці — з цієї причини був реалізований окремий кабінет постачальника, через який постачальники можуть самостійно управляти власними товарами і замовленнями, а передача даних на сайт відбувається за коштами API

результат

Над цим проектом ми працювали більше півроку і першим нашим результатом став запуск MVP (minimum viable product). Команда замовника приступила до наповнення ресурсу і запуску рекламних кампаній по ключовим розділах. Подальша мета — це масштабування функціоналу проекту, розробка кабінету постачальника і SEO оптимізація товарних позицій

цифри

Для запуску MVP нам знадобилося: 1160 робочих годин команди. З них, робота дизайнера - 120 годин; Frontend Developer - 140 годин; команда Backend PHP Developers - 630 годин; Project Manager - 150 годин; QA Engineer - 90 годин; SEO Specialist - 30 годин; Розробка велася по Agile методології Scrum