STAR TRANS LOGISTIC
Ми займаємося Вашим вантажем, поки ви займаєтеся своїми справами
КЛІЄНТ
Розробка сайту для транспортно-експедиторської компанії
Компанія Star Trans Logistic надає широкий спектр послуг з перевезення, розмитнення, експедирування вантажів в Україні. На ринку з 2006 року. Основний напрямок — автомобілі з США. Також компанія надає вигідні партнерські умови для автодилерів
Старий логотип
Новий логотип
Інверсійний варіант
ЗАДАЧА
Після ребрендингу і створення нового логотипу замовник хотів зробити іміджевий сайт експедиторської компанії. Але після розробки MVP перед нами постало завдання опрацювати сайт для максимально ефективного SEO-просування, а також збільшити його конверсійність, але при цьому зберегти красу дизайну
Головна сторінка
ІДЕЯ
Так як для SEO-просування передбачалося значне збільшення кількості послуг і сторінок, а також ведення блогу про тонкощі митної справи. Наша команда вирішила розробити проект на базі CMS "Конструктора сторінок", що дозволило створити понад 50 унікальних блоків з яких можна зібрати десятки персоналізованих сторінок
Автомобілі з США
Карта доставки
Електромобілі
Сторінка послуг
ГРАФІКА
Особливу увагу наші дизайнери приділили графічним елементам і малюнкам. Кожен з них був ретельно продуманий і промальований в єдиному стилі. На сайті використовується понад 40 дизайнерських ілюстрацій і іконок. Деякі з них повністю анімовані
Сторінка 404
Іконки
МОБІЛЬНА ВЕРСІЯ
Особливу увагу ми приділили мобільної версії. По-перше, в 2020 році нам хотілося показати всю красу сайту на всіх типах пристроїв. По-друге, з 2015 року mobile first index став пріоритетним для Google, відповідно — це вирішальний фактор при SEO-просуванні
результат
У підсумку, нам вдалося отримати справжній конструктор тематичних лендінгів. При цьому сайт вийшов барвистим, стильним, абсолютно відповідний бренду транспортної компанії. Завдяки постійній роботі SEO-фахівця протягом всієї розробки — ми підготувалися до просування на всі 100%, до чого і перейшли після релізу проекту
цифри
Намальовано елементів конструктора — 56 штук. Витрачено на проект більше 180 робочих годин. У проекті брали участь: Project manager, UI / UX Designer, Full Stack Web Developer PHP, QA Engineer, SEO Specialist, SEO Copywriter