Завдання
Основним завданням було викликати у глядача цікавість дізнатися більше про бренд та сформувати довіру до професійного сервісу.
Брендинг повинен бути сучасним і привертати увагу прогресивної молоді та людей, які стежать за тенденціями крипторинку і фінансово-технологічними трендами в цілому.
Результат
Ідея логотипу – дві книги, покладені одна на одну, що разюче нагадують літеру “В”.
Клієнт отримав повний брендбук: логотип у різних станах та кольорових палітрах (включно з анімованою версією), гайд по стилю, кольорову палітру, шрифтовий гайд, шаблони стилів та дизайн аватарки для соціальних мереж.
Ми виконали велику роботу по створенню ідеального брендингу для нашого клієнта та побудові ділових відносин для майбутньої співпраці.
Обговорити проект
ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!
Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.