Design Web Development Marketing VALMAX
У 2022 його захотіли всі: чому чат-боти стали популярними
25. 04. 2022
1002

У 2022 його захотіли всі: чому чат-боти стали популярними і як застосовувати їх для свого бізнесу

Який керівник не мріє про співробітника, який може миттєво відправляти повідомлення десяткам клієнтів? М’яко і впевнено продовжує переконувати потенційного покупця в тому, що йому просто необхідний саме ваш продукт, причому робить це 24/7?

Саме такими співробітниками багатьох компаній стали в 2022 році чат-боти – віртуальні менеджери. Вони взяли на себе левову частку спілкування з аудиторією – розповідають, продають, переконують і “підштовхують” до покупки.

Чому чат-боти все більше набирають популярність?

Ви напевно знайомі з терміном “воронка продажів”. Правильно побудована маркетингова воронка успішно проводить потенційного клієнта по тернистому шляху від знайомства до покупки продукту.

Зараз воронка впевнено еволюціонувала в автоворонку, в якій вашого споживача і знайомить віртуальний помічник – чат-бот.
Тут всі процеси, які можна було автоматизувати, автоматизовані, а людський фактор зведений до мінімуму.

На початку зародження воронки були побудовані на спілкуванні з користувачем через електронну пошту. А зараз вони перекочували в месенджери. Щоб зрозуміти, чому так сталося, дайте собі відповідь на питання: що ви частіше перевіряєте – електронну пошту або повідомлення в WhatsApp і Facebook?Так от потенційний клієнт відреагує на звичний сигнал повідомлення з месенджера і автоматично відкриє його, а не піде на пошту і не прочитає вашого листа.

Чому автоворонка набагато крутіше і ефективніше для бізнесу старих добрих воронок?

Дивіться, чат-боти:

  • Досить молоді. Значить — ще цікаві користувачеві. Відповідно перегляд повідомлень вище і ваш меседж з більшою ймовірністю досягне адресата.
  • Допомагають сегментувати аудиторію. Щоб зрозуміти, зацікавлена людина в вашому продукті або вона — не ваша ЦА, більше не потрібно витрачати час на обдзвони. У боті це питання вирішується парою кліків за допомогою квіз-опитування.
  • Підвищують лояльність. Сегментація дозволяє не тільки визначити, хто з відвідувачів бота вам найбільш цікавий. За відповідями на тест, ви, в свою чергу, зрозумієте, чим залучити клієнта — яким контентом “дотиснути” його на покупку товару або відвідування заходу.
  • Автоматизують продажу. Правильно пропишіть скрипт — і покупець прийде до менеджера вже “тепленьким” і готовим платити. Або відразу зробить покупку в боті, заощадивши час фахівців.
  • Успішно спонукають до повторної купівлі. Ще один цікавий факт. Якщо першу покупку клієнт ще зробить через сайт, то ймовірність, що він повернеться туди знову — не висока. А ось чат-бот, м’яко нагадує про ваші продукти (а тим більше — нові пропозиції та знижки), цілком успішно здійснює другий, а то і третій продаж.

Це вже звучить переконливо, чи не так? Крім того, існує безліч версій чат-ботів. Можна зробити окремого для продажу конкретного товару або події.

Як створюються чат-боти

З технічної точки зору існує кілька способів створення чат-бота. Можна “написати” його з нуля за допомогою програмістів, а можна створити на базі спеціального конструктора сервісу. Другий варіант більш популярний. Він простіший, швидший і, звичайно, дешевший, але має обмеження у функціоналі.

Чат-боти підтримують більшість найпопулярніших месенджерів – WhatsApp, Facebook Messenger, WeChat, Telegram. Кожна платформа має свою специфіку реалізації ботів. Функціонал, можливості та обмеження.

Для комфорту ваших потенційних клієнтів ми рекомендуємо працювати з декількома месенджерами. Дайте людині вибір, на якій платформі взаємодіяти з вашим ботом. Хтось віддасть перевагу WhatsApp або Facebook Messenger, тому що людині зручніше спілкуватися саме там. А хтось принципово користується тільки одним месенджером.

Але, крім того, як буде зібраний ваш бот і на якій платформі, є ще один важливий аспект його створення. Він повинен “говорити” мовою конкретної цільової аудиторії. Якщо для однієї ніші доречний жартівливий тон і “загравання” з читачем, то для іншої краще обрати більш офіційний спосіб спілкування.

Те ж саме стосується і використання елементів гейміфікації. Проходження цікавого тесту чи квесту та отримання зворотного зв’язку від бота (навіть у вигляді підбадьорливих смайликів чи GIF) завжди оживляє. Але з цими елементами також потрібно знати міру.

Тому розробка чат-бота – це процес, в якому беруть участь різні фахівці. Від маркетолога і копірайтера до технічного фахівця, який власне і збирає бота.

У нашій команді також є професіонали, здатні розробити логіку роботи вашого віртуального помічника, підібрати найбільш підходящий для цільової аудиторії тембр голосу і зібрати бота на будь-якій з популярних платформ.

Якщо чат-бот такий крутий, чи може він повноцінно замінити людину?

Те, що сучасні чат-боти непогано розвантажили менеджерів від рутинної роботи — факт. Але це все ще не означає, що людину реально повністю виключити з ланцюжка продажу. У більшості випадків — це все ще просто помічник, основна мета якого — звільнити менеджера від роботи з нецільовими або холодними лідамі.

Зате, якщо у вас буде якісно зроблений бот, в 9 з 10 випадків ви отримаєте покупця, який вже добре обізнаний про вашу пропозицію, не ставить зайвих питань і точно знає, чого хоче. Заманливо, правда?

Уже хочете почати використовувати чат-ботів в своєму бізнесі? Давно пора! Давайте зробимо для вас максимально корисного, розумного і товариського бота.

Замовити розробку чат-бота

ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!

Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.