Завдання
Власник компанії DICE – розповів свої основні побажання та бачення брендингу для свого бізнесу. Ми виокремили основні моменти: дотримуватися простої кольорової палітри, шрифтів та дизайну, підкреслити мінімалізм, використовуючи при цьому те, що ефективно. Логотип не має додаткових візуальних елементів, це простий текст на білому тлі або навпаки.
Стиль
Сам логотип являє собою назву і просту, яскраву лінію, вигнуту впоперек, у формі квадрата, але це неймовірно ефективно, тому що лінія створює “кордон” для самих букв. Чорно-білий логотип – безпрограшний варіант, він має стриманий і стильний вигляд у будь-який час.
Результат
Наша команда ефективно дослідила ринок, конкурентів і аудиторію. Для того, щоб зробити логотип ефективним, слід дотримуватися найпростіших рішень і зробити його відповідним бренду, надати йому індивідуальності, щоб він міг закріпитися в головах людей.
Обговорити проект
ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!
Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.