Завдання
Логотип має вигідно виділяти медіа серед конкурентів і бути візитівкою бренду. Перше враження повинно складатися від логотипу, що стартап має радикальну позицію і націлений на читачів з України та дружніх країн. Так як цільова аудиторія це фрілансери, власники арбітражних команд та партнерських програм, власники українських YouTube-каналів, стартапів, та інші – то брендинг має бути сучасний, стильний та унікальний.
Результат
В якості основної концепції ми взяли ідею з обличчям козака, зробленого з мікросхем це є символом технологічності та одразу передає погляди та специфічність онлайн портала. Ми зробили один вариант лого у блакитно-жовтому кольорі, а другий у чорно-білому, та сьогодні презентуємо Вам його у такому об’єднаному форматі.
Обговорити проект
ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!
Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.