Завдання
Головне – простота і доступність, оскільки цільова аудиторія це люди середнього достатку. Дуже часто клієнти приймають рішення про покупку безпосередньо перед вітриною і часто не мають певних уподобань. Адже кожному з нас часто хочеться різноманітності. Саме тому стильно оформлена упаковка привертає увагу споживача.
Результат
Провівши аналіз ринку, ми запропонували нішу для позиціонування, розробили бренд-платформу, назву та візуальний образ для нового бренду. Продукцію вирішили представити в класичній і традиційній для цієї категорії упаковці. Також ми створили брендбук та візуальний посібник з комунікації. Ми розробили та запропонували замовнику п’ять різних концепцій, з яких він обрав одну. Після незначного доопрацювання вона була узгоджена та затверджена. Цікавий та креативний дизайн упаковки допоможе вашій продукції бути унікальною на ринку. Покупці одразу впізнаватимуть її серед багатьох інших та будуть впевнені у якості вашого натурального та якісного продукту.
Обговорити проект
ДЯКУЄМО ЗА ЗВЕРНЕННЯ!
Заявка успішно відправлена. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.
Ви запрошені на зустріч для обговорення Вашого проекту.